Logowanie dla prenumeratorów

×

Temat: big data

calaprawdaobigdata
calaprawdaobigdata
Autor: Marta Suchenek
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
big data
kontroling marketingowy
marketer+ 3(10)

Cała prawda o Big Data

W poprzednim roku do słownika marketera i analityka biznesowego wkroczyło z hukiem nowe pojęcie: „Big Data”. Big Data służą wszystkiemu: od mierzenia zachowań społecznych po modelowanie wyników aktywności Wielkiego Zderzacza Hadronów. Mają ułatwiać dotarcie do właściwego konsumenta z dopasowanym przekazem w dogodnym dla niego czasie – tak aby zrozumienie własnej grupy celowej oparte było o fakty i intencje zakupowe, a nie o predykcje i deklaracje. Czy rzeczywiście mamy więc do czynienia z rewolucją? Co właściwie oznacza termin „Big Data”?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

POD LUPĄ

KONTROLING MARKETINGOWY

W tym wydaniu wyjaśniamy m.in., czym jest skuteczność, efektywność i rentowność zróżnicowanych działań marketingowych. Pokazujemy, jak obliczyć zwrot z inwestycji. Przedstawiamy, jakie wskaźniki wykorzystać do oceny efektów prowadzonych działań. Odpowiadamy również na pytania, jakie są podstawowe narzędzia służące do wdrożenia analityki internetowej i jak poprawnie analizować jej dane.

» Marketing ROI 3.0

» Cała prawda o Big Data

ZAMÓW TERAZ

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły

Czytane

Udostępnione

Komentowane

Tematy