Logowanie dla prenumeratorów

×

Temat: kontroling marketingowy

Kreatywność pod kontrolą
Kreatywność pod kontrolą
Autor: Paulina Hinz-Żurowska
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
kontroling marketingowy
marketer+ 3(10)

Kreatywność pod kontrolą

Firmy określają tygodniowe, miesięczne lub roczne budżety marketingowe – działania planują prowadzić we własnym zakresie lub zlecają je firmom zewnętrznym. Powstają kreatywne pomysły, nowa strategia, wybór pada na konkretne kanały promocji, przygotowywane są materiały promocyjne – rusza kampania. Cały zespół ma poczucie wykonania „dobrej roboty”, ale pojawia się pytanie o efekty tej pracy...

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

POD LUPĄ

KONTROLING MARKETINGOWY

W tym wydaniu wyjaśniamy m.in., czym jest skuteczność, efektywność i rentowność zróżnicowanych działań marketingowych. Pokazujemy, jak obliczyć zwrot z inwestycji. Przedstawiamy, jakie wskaźniki wykorzystać do oceny efektów prowadzonych działań. Odpowiadamy również na pytania, jakie są podstawowe narzędzia służące do wdrożenia analityki internetowej i jak poprawnie analizować jej dane.

» Marketing ROI 3.0

» Cała prawda o Big Data

ZAMÓW TERAZ

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły

Czytane

Udostępnione

Komentowane

Tematy