Logowanie dla prenumeratorów

×

Temat: marketer+ 1(4)

Czas na lojalność

Żyjemy w czasach naznaczonych widmem kryzysu gospodarczego, kiedy szczególną uwagę powinniśmy przywiązywać do dobrej relacji z klientem. Aby sprostać wymaganiom stawianym przez rynek, nie wystarczy dziś walczyć z konkurencją na ceny i promocje. Odpowiedni spersonalizowany dialog i dopasowanie oferty do potrzeb kupującego to kierunek wyznaczany dziś marketerom.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

POD LUPĄ

KONTROLING MARKETINGOWY

W tym wydaniu wyjaśniamy m.in., czym jest skuteczność, efektywność i rentowność zróżnicowanych działań marketingowych. Pokazujemy, jak obliczyć zwrot z inwestycji. Przedstawiamy, jakie wskaźniki wykorzystać do oceny efektów prowadzonych działań. Odpowiadamy również na pytania, jakie są podstawowe narzędzia służące do wdrożenia analityki internetowej i jak poprawnie analizować jej dane.

» Marketing ROI 3.0

» Cała prawda o Big Data

ZAMÓW TERAZ

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły

Czytane

Udostępnione

Komentowane

Tematy