Logowanie dla prenumeratorów

×

Temat: marketer+ 3(6)

Czas na rynkologię
Czas na rynkologię
Autor: Jacek Kotarbiński
Data dodania: 10.09.2012
Tematy
marketer+ 3(6)

Czas na rynkologię?

W naturze większości ludzi nie leży oszustwo. Ostatecznie zakładamy, że każdy ma jakieś fundamenty moralnego kręgosłupa. Dlatego pracownicy nie chcą być zmuszani do oszukiwania innych, np. pracując w telesprzedaży czy na typowych stanowiskach handlowych.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

POD LUPĄ

KONTROLING MARKETINGOWY

W tym wydaniu wyjaśniamy m.in., czym jest skuteczność, efektywność i rentowność zróżnicowanych działań marketingowych. Pokazujemy, jak obliczyć zwrot z inwestycji. Przedstawiamy, jakie wskaźniki wykorzystać do oceny efektów prowadzonych działań. Odpowiadamy również na pytania, jakie są podstawowe narzędzia służące do wdrożenia analityki internetowej i jak poprawnie analizować jej dane.

» Marketing ROI 3.0

» Cała prawda o Big Data

ZAMÓW TERAZ

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły

Czytane

Udostępnione

Komentowane

Tematy