Logowanie dla prenumeratorów

×

Temat: marketing MŚP

mysl-globalnie-zacznij-lokalnie
mysl-globalnie-zacznij-lokalnie
Autor: Dolores Greń
Data dodania: 15.10.2013
Tematy
marketing MŚP
wydanie specjalne 1(1)

Myśl globalnie, zacznij lokalnie, czyli 7 marketingowych grzechów głównych popełnianych przez MŚP

Przecież to proste, myśli wiele osób decydujących się na założenie własnej działalności gospodarczej. Jak będę miał już przychody, to zainwestuję w reklamę. Niestety, statystyki są nieubłagane. Co roku upada prawie 90% nowych firm. Prześledźmy 7 pułapek, w które wpadają przedsiębiorcy. Bo mniej boleśnie jest przecież uczyć się na błędach innych.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

POD LUPĄ

KONTROLING MARKETINGOWY

W tym wydaniu wyjaśniamy m.in., czym jest skuteczność, efektywność i rentowność zróżnicowanych działań marketingowych. Pokazujemy, jak obliczyć zwrot z inwestycji. Przedstawiamy, jakie wskaźniki wykorzystać do oceny efektów prowadzonych działań. Odpowiadamy również na pytania, jakie są podstawowe narzędzia służące do wdrożenia analityki internetowej i jak poprawnie analizować jej dane.

» Marketing ROI 3.0

» Cała prawda o Big Data

ZAMÓW TERAZ

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły

Czytane

Udostępnione

Komentowane

Tematy